torsdag den 3. januar 2013

Til minde om Irene

Vi mistede vores blogveninde Irene i 2012. Vi var mange der fulgte med i hendes flotte strikkerier og ikke mindst hendes kamp mod kræften. Jeg tror vi alle lærte noget af hende.
Til minde om hende har jeg her i juleferien strikket halsedisse og pulsvarmere efter hendes opskrift.
Halsedissen sidder helt fantastisk. Den er strikket i dobbelt lanett fra Sandnesgarn og kanten er strikket i den flotte limegrønne Alpaca fra Cristel Seyferth - farven er ikke gengivet særlig godt.

6 kommentarer:

  1. Et dejligt sæt. Vi kommer til at mangle hende.

    SvarSlet
  2. Et smukt sæt som jeg tror Irene ville have syntes om.

    SvarSlet
  3. Ja, et smukt sæt, som Irene helt sikkert vil nikke bifaldende til fra sin himmel.
    I øvrigt vil jeg ønske dig et rigtig godt nyt år - glæder mig til at følge med i din "flittigheder" det kommende år :-)

    SvarSlet
  4. Jeg ved, at det glædede hende sådan, hver gang, der var nogle, der brugte hendes opskrifter - det er blevet et fint sæt :-) Godt nytår :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lene, det glæder mig at høre. Mit barnebarn var hurtig til at snuppe pulsvarmerne, men halsedissen har jeg meget glæde af i disse dage.

      Slet
  5. Jeg har kikket lidt tilbage i bloggen og kan se at du strikker og broderer mange fine ting. Blandingen lammeuld og alpaka 1 er rigtig god. Jeg er nu fast læser.
    Hilsen Bodil

    SvarSlet